0

✔   Persoonlijke begeleiding

✔   We live and breath anime

✔   Kennis van meer dan 50 anime series

Veelgestelde vragen

  • Kan ik online bestellen en afhalen in de winkel?

    We hebben helaas geen fysieke winkel. We zorgen voor een snelle thuislevering na bestelling :)

  • Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?

    Betalen doe je bij ons eenvoudig via iDeal!

  • Wat is jullie levertijd?

    We doen ons best om zo snel als mogelijk het bestelde product te verzenden. Wij zijn echter afhankelijk van de snelheid van de bezorgdienst die wij inzetten. De gemiddelde levertijd is bij ons 1 tot 3 werkdagen. 

  • Hoe lang heb ik om een product te retourneren?

    Retourneren kan vrijblijvend binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Gebruik hiervoor het herroepingsformulier uit de Algemene voorwaarden (Terms and Conditions). Na het invullen mail je deze naar info@oneforallanime.nl. Hierna ontvang je van ons informatie om het retourproces soepel te laten verlopen. 

  • Mijn product is beschadigd, wat nu?

    We nemen alle redelijke voorzorgsmaatregelen om schade aan je bestelling tijdens het transport te voorkomen. Na levering vragen wij je te controleren of een product tijdens het transport beschadigd is geraakt. Als dit het geval is, vragen wij je om de schade binnen maximaal zeven dagen na ontvangst van het product per e-mail te melden. Stuur een e-mail naar info@oneforallanime.nl met de volgende informatie:


    • jouw bestellingsnummer
    • het bericht dat uw product is beschadigd
    • de naam van het product
    • de datum waarop het product is afgeleverd op het aangegeven adres
    • een gedetailleerde omschrijving van de vastgestelde schade
    • gedetailleerde foto's van het beschadigde product en de verpakking.

    Het tijdstip van aankomst van je post wordt gebruikt om te bepalen of je schadeclaim binnen de termijn van zeven dagen valt. Als je claim buiten deze termijn arriveert, behouden wij ons het recht voor om de schadeclaim te weigeren. Vervolgens nemen wij contact met je op om de claim te bespreken. Nadat wij je toestemming hebben gegeven om het product te retourneren, wordt in samenwerking met het door ons aangewezen transportbedrijf een verzendwijze overeengekomen om de retourzending van het beschadigde product te waarborgen. Het beschadigde product dient altijd in de originele productverpakking te worden geretourneerd. Je dient de nodige voorzorgsmaatregelen te nemen om ervoor te zorgen dat het product tijdens het retourtransport niet verder wordt beschadigd. 


    De kosten voor het retourneren van het beschadigde product zijn altijd voor rekening van Animeshop (oneforallanime.nl), tenzij we je geen toestemming hebben gegeven om het beschadigde product te retourneren. 

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

    Stuur een mail naar info@oneforallanime.nl met hierin beschreven welke producten je hebt besteld, en wanneer je ze hebt besteld. We kunnen dan direct nakijken of je order goed bij ons is binnengekomen.

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling online bekijken?

    Maak een account aan op onze website. Je kunt dan eenvoudig je bestelstatus inzien :)

  • Hoeveel verzendkosten betaal ik?

    De verzendkosten bedragen € 3,99 per bestelling. We verzenden momenteel alleen binnen Nederland. 

  • Waar kan ik mijn klacht indienen?

    Ben je niet tevreden over je aankoop of heb je een klacht? Laat het ons weten via info@oneforallanime.nl of via het contactformulier op onze contactpagina. We lossen het graag samen met je op!


    Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kun je sinds 15 februari 2016 je klacht indienen bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.


Share by: